Vintertræf i Kolding Volvo klub 2026, her besøgte klubben “De gamles hjem” og Lynge Jørgensen, der sælger fine veteranbiler, hvor der blev hygget, afholdt lille auktion over nogle modelbiler, snakket over kaffe og kage, som klubben gav, stor TAK TIL LYNGE for gæstfrihed og kaffen. Herefter var der køretur i området, med besøg på Tørskind grusgrav, hvor der blev fortalt om området af en af deltagerne, og så gik turen videre forbi Egtvedpigen til Hovborg Kro, og god mad og hygge.
Her er et lille udpluk af billederne fra dagen. I kan se en film om dagen på #Volvoveteraner på you tube, der kommer link her i galleriet dertil.


















