Horsens Volvo træf 2026

Et medlem af klubben afholdte sit traditionstro Volvo træf i Horsens, hvor der kom knap 90 biler forbi, og hvor KVK sponsorerede 3 pokaler til nogle fine vinderbiler. Tillykke til vinderne herfra

Vi havde også en lille stand/hjørne, hvor der blev uddelt materiale, det samme havde Dansk Volvo klub.

Der kom rigtig mange fine Volvoer i strålende solskin. Et rigtig hyggeligt træf

Her får du et udpluk af billeder fra dagen

Du kan også på youtube se en film om dagen på kanalen #Volvoveteraner -. der kommer link her i galleriet når filmen er klar