Jesperhus åbnings veterantræf 2026

Jesperhus blomsterpark, afholdte som vanligt kæmpe veterantræf ifm med deres sæsonåbning. Hele 400 køretøjer var tilmeldt, så de holdt (desværre) lidt som sild i en tønde i parken

Men der var rigtig mange fine biler i mellem, både kendte og mindre kendte mærker og modeller, og selvfølgelig også en del fine Volvoer

Her kan de se et udpluk af billeder fra dagen

Du kan se en film om dagen på youtube på kanalen #Volvoveteraner – link er her i galleriet.